Ovim se uvjetima utvrđuje postupak naručivanja, plaćanja, isporuke te reklamacija proizvoda i usluga koji su ponuđeni na ovim stranicama. www.kaurconcept.ba internet stranice mogu se koristiti za Vašu privatnu upotrebu bezi kakvih naknada za korištenje, a prema sljedećim uvjetima i pravilima.
Vlasnik web trgovine www.kaurconcept.ba je KAUR d.o.o., ID 4203144190001 sa sjedištem na adresi Himze Polovine 41, Sarajevo, Bosna i Hercegovina, a kupac je posjetitelj ovih stranica koji popuni elektronsku narudžbu, pošalje je trgovcu te izvrši plaćanje putem jednog od ponuđenih načina plaćanja.
KAUR d.o.o. ID: 4203144190001 Himze Polovine 41 71000 Sarajevo Bosna i Hercegovina Kontakt telefon: +38761225671 Email: info@kaur.ba
NARUČIVANJE
Kupac naručuje proizvod ili uslugu putem elektronskog obrasca narudžbe.
Kupcem se smatra svaka osoba koja elektronski naruči barem jedan proizvod ili uslugu, popuni tražene podatke i pošalje narudžbu. Sve cijene izražene su u bosanskohercegovačkoj valuti, Kovertibilna Marka (KM), uključujući PDV. Kupac dodatno ima mogućnost prikaza cijena u eurima (EUR). Roba ili usluga se naručuje elektronskim putem, pritiskom na određeni proizvod te spremanjem istog u košaricu.
Nakon što ste odabrali željene proizvode, na stranici Korpa pregledali stanje Vase korpe i zadovoljni ste njime, vodimo Vas do stranice za plaćanje, na kojoj unosite podatke za dostavu i naplatu i birate jedan od načina plaćanja naručenih proizvoda.
Na elektronskom obrascu narudžbe navedete svoje tačne podatke:
ime i prezime, adresa dostave, kontakt e-mail i telefon
Odaberete način plaćanja:
- plaćanje putem online servisa Monri
Roba ili usluga se smatra naručenom u trenutku kada kupac odabere način plaćanja, prihvati uvijete kupovine, te u slučaju plaćanja putem online servisa Monri uspješno obavi transakciju na stranicama servisa, a novac bude uplaćen na račun KAUR d.o.o.
Nakon zaprimljene narudžbe, dobit ćete povratnu informaciju na email adresu o statusu vaše narudžbe. Ovisno o izboru načina plaćanja dobijate email o potvrdi narudzbe, a za plaćanje kreditnim karticama bit ćete preusmjereni na stranice Monri online servisa za plaćanje.
PLAĆANJE:
Monri payment
Želimo da se kupci na našim stranicama osjećaju zadovoljno i sigurno u Internet kupovini. Naručeni proizvodi ili usluge plaćaju se online jednom od kreditnih kartica: MasterCard®, Maestro® i Visa®. Kupovina on-line u Monri servisom Unicredit banke je apsolutno sigurna i zaštićena najstrožijim sigurnosnim standardima kartičnih organizacija Verified by VISA i MasterCard SecureCode. Prilikom plaćanja karticom putem Interneta unos podataka o kartici se vrši na zaštićenoj stranici Monri servisa. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
Ako kupac izabere virtuelni proizvod, odnosno uslugu, prodavatelj se obvezuje poslati obavijest isključivo u obliku elektronske pošte kupcu na kojoj će se nalaziti linkovi za download ili dodatne upute za korištenje sadržaja. Nakon primitka elektronske pošte (obavijesti o downloadu) kupac može odmah pristupiti korištenju virtuelnog proizvoda.
IZJAVA O KONVERZIJI VALUTE
Sva plaćanja će se vršiti u bosanskoherzegovačkoj valuti. Naplaćeni iznos na računu vaše kreditne kartice je preračunat u vašu lokalnu valutu prema tečaju kartičnih udruga.
REKLAMACIJE
KAUR d.o.o. se obvezuje isporučiti proizvod ili uslugu koji je tehnički ispravan te odgovara opisu proizvoda navedenom na www.kaurconcept.ba. Slika koja ilustrira proizvod na Internet stranici ne mora odgovarati stvarnom izgledu proizvoda te kupac ne može reklamirati ovaj segment.
U slučaju tehničkih nedostataka ili neispravnosti proizvoda, kupac je dužan obavijestiti prodavca putem elektronske pošte na info@kaur.ba odmah nakon uočavanja neispravnosti usluge, nakon čega će prodavač ukoliko se utvrdi valjanost reklamacije, u roku do 5 radnih dana poslati kupcu ispravni proizvod ili refundirati uplaćeni novac za kupovinu bez ikakve naknade ukoliko ne postoji zamjenski proizvod istih karakteristika.
Ako kupac odabere opciju downloada proizvoda ili kupovine virtuelnog proizvoda, te kupac ne bude u mogućnosti obaviti download ili koristiti sadržaj zbog tehničkih problema uzrokovanih na serveru prodavatelja prodavatelj se obvezuje poslati elektronsku poštu sa novom mogućnostima za download ili korištene za što kupac ne snosi nikakve troškove.
U slučaju da kupac niti tada ne bude u stanju obaviti download koji je uzrokovan zbog tehničkih problema na serveru prodavatelja, kupac je dužan o tome kontaktirati prodajnu službu prodavatelja koja će ponuditi adekvatno rješenje koje u sebi neće sadržavati nikakvu naknadu i daljnje troškove od strane kupca. U slučaju da kupac ne može preuzeti virtuelni proizvod, a tehnički problemi nisu vezani za prodavatelja, već su uzrokovani od strane kupca, operatera ili treće osobe, prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost i nije dužan
kupcu omogućiti download ili isporuku robe bez naknade.
Kupac je u roku navedenom u opisu samog virtuelnog proizvoda dužan preuzeti (download) proizvod, nakon toga više neće moći, bez obzira što je izvršio uplatu, preuzeti (download) proizvod. U ovom slučaju kupac se odriče bilo kakve reklamacije.
Postupak za reklamaciju:
1. Kontaktirajte našu službu za korisnike e-poštom na reklamacije@kaur.ba kako biste započeli proces povrata sa sljedećim podacima:
- Broj narudžbe
- Dokaz o kupovini
- Video ili fotografija neispravnog proizvoda
Za sve reklamacije molimo da nas kontaktirate:
telefonom: 387 61 225 671
putem e-mail-a: reklamacije@kaur.ba
Prodavac nije dužan da napravi povrat novčanih sredstava u slučaju da nema valjanog razloga za povrat robe.